U gebruikt een verouderde internetbrowser.
We raden u aan om de meest recente internetbrowser te installeren voor de beste weergave van deze website.
Een internetbrowser die up to date is, staat ook garant voor veilig surfen.

Onze diensten

Deknudt Vastgoedkantoor streeft een verregaande service na bij de
verkoop of verhuur van uw eigendom en schenkt het steeds de nodige aandacht dat het verdient.
Het is geen overbodige luxe u ervoor te laten bijstaan door iemand met kennis van zaken. Een gedreven professional die u persoonlijk begeleidt, en dit aan interessante voorwoorden.
Wij komen graag bij u langs voor een kennismakend gesprek en een professionele vrijblijvende waardebepaling.

Wij staan garant voor:

expertise - vertrouwen - betrokkenheid

Wie ben ik?

achtergrond

  • juni 2008 afgestudeerd  Handelswetenschappen: master "Finance & Risk Management”
  • 2009 verkoop op plan bij projectontwikkelaar aan de kust
  • 2010 biv-stage bij een vastgoedketen
  • 22/12/2011 behalen bivnummer: 506.076
  • 2012-2019 full-time actief in het vastgoed
    • verkoop bestaand vastgoed
    • verkoop nieuwbouw
    • verhuur
    • projectontwikkeling
  • 2020 voorbereiding opstart "Deknudt Vastgoedkantoor" 
  • begin 2021 opening kantoor: Deknudt Vastgoedkantoor te Deerlijk (West-Vlaanderen)
 
  • geboren: 04/06/1986 in een zelfstandige familie 
  • sociaal persoon
  • geen 9 to 5 mentaliteit maar een hardwerkende en klantgerichte mentaliteit
  • doelgericht werken met passie
  • voldoening krijgen om transacties af te sluiten
  • leergierig, ambitieus en innovatief

De waarden en normen dewelke ik meekreeg van mijn ouders, vormen de leidraad doorheen de aanpak: respectvol, eerlijk en correct omgaan met elkaar.

Onze filosofie

Tijdens ons verkenningsgesprek is het namelijk van hoofdbelang dat er een klik ontstaat om een gezonde samenwerking aan te gaan. Vanaf de eerste ontmoeting tot en met de ondertekening van de notariële akte of de registratie van het huurcontract is duidelijke communicatie noodzakelijk, teneinde onderling een exacte en integere verbondenheid te bewerkstelligen.  
 
Deknudt Vastgoed gaat verder dan uitsluitend uw pand te verkopen of te verhuren. Wij vinden het noodzakelijk dat u als klant steeds betrokken zal worden bij elke afzonderlijke fase in het project. Als eigenaar krijgt men een eigenaarslogin zodoende alle acties nauw op de voet te kunnen volgen.  
Zo kunnen wij u een perfecte transparantie garanderen plus een stevige basis voor fundamenteel vertrouwen.
 
Dankzij een gedreven mentaliteit in combinatie met sterk gerichte offline - en online marketing wordt voor u de geschikte koper/huurder gevonden. 
 
We begeleiden u vanaf het begin met de nodige juridische bijstand en papierwerk tot aan de notariële akte/registratie van het huurcontract inclusief het overzetten de nutsoverdrachten naar de koper/huurder. 

Wij bieden onze diensten aan tegen gunstige voorwaarden.
 
Teneinde onze werkwijze, tarieven en samenwerkingsperiode grondig en analytisch met elkaar te kunnen bespreken, achten wij het verkieslijk dit alles toe te lichten bij een vrijblijvend persoonlijk gesprek.  

Eigenaarslogin

Een eigendom verkopen of verhuren is een belangrijke transactie.
Om eigenaars daarom zo goed mogelijk te betrekken bij dit proces krijgt elke eigenaar een “persoonlijke login” op deze website.

volgt, als verkoper of verhuurder, alle acties (marketing, inkomende telefoons, bezoeken, opvolging na de bezoeken,....) ten allen tijde nauwkeurig op de voet.
Wettelijke documenten en biedingen (enkel voor verkoop) kunnen tevens gedownload worden via deze login.

We vinden het belangrijk dat u als “verkoper/verhuurder” bij elke stap betrokken wordt in het volledige gebeuren.
Geen maandelijkse brief of mail maar een “eigen login” waar men 24/24 via PC, tablet of gsm alle acties kan volgen.

Hierdoor garanderen we perfecte transparantie tussen u & het kantoor.

Uiteraard ben ik 7/7 bereikbaar om u zo goed mogelijk te woord te staan.
 

U wilt verkopen?

De geschikte koper vinden voor uw eigendom is onze specialisatie!

Een verkooptransactie is een veelzijdige procedure waarbij diverse zaken moeten geregeld worden. Dit gaat van het voorbereiden van de tekoopstelling van uw eigendom tot en met het afsluiten van onze uiteindelijke deal. Bij de verschillende facetten van deze samenwerking wordt met zorgvuldigheid de vereiste professionaliteit gehanteerd om uw verkoop tot een succesvolle transactie te leiden. U kunt alvast rekenen op meer dan 10 jaar ervaring.
 
We stellen alles in het werk, met de nodige passie en ambitie, voor een vlekkeloze lancering van uw eigendom om ons doel gestructureerd te bereiken.

Wij staan in voor:

  • marktconforme objectieve schatting
  • persoonlijke aanpak
  • een professionele fotoreportage
  • aanleg van een sterk aantrekkelijk verkoopdossier
  • wettelijke documenten aanvragen + juridische bijstand bieden
  • gerichte offline en online marketingcampagne om het maximaal aantal mensen te bereiken
  • bezoeken met geïnteresseerde kandidaat kopers
  • administratieve opvolging
  • afsluiten van de uiteindelijke transactie
  • opstellen compromis + het doorsturen van het ontwerp naar de uw notaris
  • wij zijn ALTIJD aanwezig bij akte + brengen de overzetting van de nutsoverdrachten (gas & elektrciteit en water) in orde
  • GEEN RESULTAAT = GEEN KOSTEN! (Geen aparte dossier of opstartkost)
 We begeleiden u vanaf het begin met de nodige juridische bijstand en papierwerk tot aan de notariële akte inclusief het overzetten de nutsoverdrachten naar de koper.

Bovendien beschikt elke eigenaar over een eigenaarslogin om via de website alle acties (marketing, inkomende telefoons, bezoeken, opvolging na de bezoeken,...) op de voet te volgen.
Op deze manier wordt er 100% transparantie gegarandeerd tussen u en het kantoor.

Het kantoor staat garant voor: eerlijkheid, engagement, betrokkenheid en 100 % transparantie! 7/7 geven we het beste van onszelf om ons doel gestructureerd te bereiken. 
Zo geeft u uw eigendom zorgeloos uit handen.

U zult ongetwijfeld tevreden zijn over de samenwerking & het resultaat!
 

U wilt verhuren?

Het kantoor beschikt over een uitstekende reputatie in de verhuring van onroerend goed.


De geschikte huurder vinden vraagt ervaring & professionaliteit. 
Men kan alvast rekenen op meer dan 10 jaar ervaring!

Na het uitvoeren van de grondige voorbereidingen (o.a. met professionele foto’s) wordt een strikt online & offline marketingplan opgesteld om een breed publiek te bereiken. 

Vooraleer het publiceren van de eigendom, kan de eigenaar het volledige dossier online bekijken om zijn/haar standpunt over te maken.
Na de goedkeuring van de eigenaar, gaan we pas online.

Alle geïnteresseerden die een dergelijke eigendom zoeken in deze regio, krijgen een mail met de nodige informatie. Het marketingplan wordt actief gezet met onder andere een gesponsorde Facebook en Instagram campagne.

De bezoeken vinden plaats met geïnteresseerde kandidaten en de eigenaar kan alles volgen via zijn/haar persoonlijke login. Op regelmatige basis hebben we telefonisch contact met de eigenaar om het dossier te evalueren en een evalutiegesprek vindt plaats op kantoor.
  
Een gedetailleerde vragenlijst dient onder andere ingevuld te worden door de kandidaat om een goed beeld te kunnen schetsen. Op verschillende wettelijke manieren bekijken we elke kandidatuur nauwkeuring.
Bij elke valabele kandidaat wordt een dossier samengesteld. 

Eens dit dossier volledig is en ons gevoel zit goed bij de kandidaat, leggen we deze kandidatuur voor aan de eigenaar.
We doen dit enkel & alleen zoals het gezegde zegt: “Mocht het onze eigendom zijn, zouden we ook verhuren aan deze partij". En we menen dit!
Op deze manier wordt de eigenaar nauw verbonden met de kandidaten & op dezelfde wijze krijgt iedereen de nodige vereiste feedback.

Alles wordt ingezet om correcte & respectvolle huurders te koppelen aan de eigendom.

Indien er na minutieuze screening van de kandidaat tevens een fijn gevoel overblijft bij de eigenaar, dan kan er in overleg met de eigenaar een gesprek op kantoor geregeld worden met alle betrokken partijen voor een eerste kennismaking.

Deskundig advies wordt steeds overgemaakt aan de eigenaar.

Indien deze kennismaking positief is, wordt een juridisch correct en sluitende huurovereenkomst (up-to-date CIB-contract) opgesteld.
 
Wij staan in voor het volledige proces: registratie van het huurcontract & de plaatsbeschrijving, regelen de huurwaarborg (3 maanden huur) & vragen het bewijs van de brandverzekering op.

De nutsoverdrachten (gas, elektriciteit & water) worden als laatste stap overgezet naar de nieuwe bewoner(s). 
We regelen m.a.w. alles voor de eigenaar en dit van A tot Z.

Bovendien beschikt elke eigenaar over een eigenaarslogin om via de website alle acties (marketing, inkomende telefoons, bezoeken, opvolging na de bezoeken,....) op de voet te volgen.
Geen maandelijke brief om de eigenaar op de hoogte te brengen van het dossier maar een persoonlijke login waarbij de eigenaar 7/7 het volledige dossier stapsgewijs volgt.
Op deze manier wordt er 100% transparantie gegarandeerd tussen de eigenaar & het kantoor.

Uiteraard ben ik 7/7 bereikbaar om de eigenaar of de kandidaat te woord te staan. 

Het kantoor staat garant voor: eerlijkheid, engagement, betrokkenheid & 100 % transparantie!  7/7 geven we het beste van onszelf om ons doel gestructureerd te bereiken. 
Aan communicatie & vertrouwen wordt veel belang gehecht.

Zo geeft u uw eigendom zorgeloos uit handen.

Wij gaan resoluut voor een lange-termijn-relatie met onze klanten!

U zult ongetwijfeld tevreden zijn over de samenwerking/ de inzet & het geslaagde resultaat!

Gratis schatting

De vraagprijs van een onroerend goed bepalen is geen exacte wetenschap. Een marktconforme schatting is wel de basis om een onroerend goed correct in de markt te brengen. Een te hoge vraagprijs kan kandidaat-kopers afschrikken. Een te lage prijs is een gemiste kans voor de verkopers. Het is van cruciaal belang om met een correcte prijs de eigendom in de markt te plaatsen.


U kan voor een correcte schatting steeds rekenen op meer dan 10 jaar betrouwbare ervaring
Er wordt aan iedereen steeds eerlijk advies meegedeeld zonder enige beïnvloeding van derden. 
 
Eerlijkheid & vertrouwen zijn bij elke zakelijke onderneming cruciale kernwoorden. Wij staan onvoorwaardelijke garant voor 100% welgemeend advies.

Onze schattingen worden grondig uitgewerkt inclusief het opvragen van de nodige documenten. Er worden verschillende zaken nauw bestudeerd om tot een marktconforme waardebepaling te komen.
We lichten u graag ons werkwijze toe in een persoonlijke gesprek.
 
Bij Deknudt Vastgoedkantoor kan u op elk moment een correcte en volledig vrijblijvende schatting aanvragen.

Wij komen met veel plezier bij u langs.

Deknudt Vastgoedkantoor

Schoolstraat 28
8540 Deerlijk
0497/63 61 61
info@deknudtvastgoedkantoor.be
 

Openingsuren

Maandag: vm: 9h - 12h nm: op afspraak
Dinsdag: hele dag op afspraak
Woensdag: vm: 9h - 12h nm: op afspraak
Donderdag: vm: 9h - 12h nm: op afspraak
Vrijdag: vm: 9h - 12h nm: op afspraak
Zaterdag: 10h - 12h
Zondag: hele dag op afspraak

Ruime parkeermogelijkheid achter het kantoor.

Tot binnenkort,
Massimo Deknudt