U gebruikt een verouderde internetbrowser.
We raden u aan om de meest recente internetbrowser te installeren voor de beste weergave van deze website.
Een internetbrowser die up to date is, staat ook garant voor veilig surfen.

Onze diensten

Deknudt Vastgoedkantoor streeft een verregaande service na bij de
verkoop of verhuur van uw eigendom en schenkt het steeds de nodige aandacht dat het verdient.
Het is geen overbodige luxe u ervoor te laten bijstaan door iemand met kennis van zaken. Een gedreven professional die u persoonlijk begeleidt, en dit aan interessante voorwoorden.
Wij komen graag bij u langs voor een kennismakend gesprek en een professionele vrijblijvende waardebepaling.

Wij staan garant voor:

expertise - vertrouwen - betrokkenheid

Wie ben ik?

achtergrond

  • juni 2008 afgestudeerd  Handelswetenschappen: master "Finance & Risk Management”
  • 2009 verkoop op plan bij projectontwikkelaar aan de kust
  • 2010 biv-stage bij een vastgoedketen
  • 22/12/2011 behalen bivnummer: 506.076
  • 2012-2019 full-time actief in het vastgoed
    • verkoop bestaand vastgoed
    • verkoop nieuwbouw
    • verhuur
    • projectontwikkeling
  • 2020 voorbereiding opstart "Deknudt Vastgoedkantoor" 
  • begin 2021 opening kantoor: Deknudt Vastgoedkantoor te Deerlijk (West-Vlaanderen)
 
  • geboren: 04/06/1986 in een zelfstandige familie 
  • sociaal persoon
  • geen 9 to 5 mentaliteit maar een hardwerkende en klantgerichte mentaliteit
  • doelgericht werken met passie
  • voldoening krijgen om transacties af te sluiten
  • leergierig, ambitieus en innovatief

De waarden en normen dewelke ik meekreeg van mijn ouders, vormen de leidraad doorheen de aanpak: respectvol, eerlijk en correct omgaan met elkaar.

Onze filosofie

Tijdens ons verkenningsgesprek is het namelijk van hoofdbelang dat er een klik ontstaat om een gezonde samenwerking aan te gaan. Vanaf de eerste ontmoeting tot en met de ondertekening van de notariële akte of de registratie van het huurcontract is duidelijke communicatie noodzakelijk, teneinde onderling een exacte en integere verbondenheid te bewerkstelligen.  
 
Deknudt Vastgoed gaat verder dan uitsluitend uw pand te verkopen of te verhuren. Wij vinden het noodzakelijk dat u als klant steeds betrokken zal worden bij elke afzonderlijke fase in het project. Als eigenaar krijgt men een eigenaarslogin zodoende alle acties nauw op de voet te kunnen volgen.  
Zo kunnen wij u een perfecte transparantie garanderen plus een stevige basis voor fundamenteel vertrouwen.
 
Dankzij een gedreven mentaliteit in combinatie met sterk gerichte offline - en online marketing wordt voor u de geschikte koper/huurder gevonden. 
 
We begeleiden u vanaf het begin met de nodige juridische bijstand en papierwerk tot aan de notariële akte/registratie van het huurcontract inclusief het overzetten de nutsoverdrachten naar de koper/huurder. 

Wij bieden onze diensten aan tegen gunstige voorwaarden.
 
Teneinde onze werkwijze, tarieven en samenwerkingsperiode grondig en analytisch met elkaar te kunnen bespreken, achten wij het verkieslijk dit alles toe te lichten bij een vrijblijvend persoonlijk gesprek.  

Eigenaarslogin

Een eigendom verkopen of verhuren is een belangrijke transactie.
Om eigenaars daarom zo goed mogelijk te betrekken bij dit proces krijgt elke eigenaar een “persoonlijke login” op deze website.

volgt, als verkoper of verhuurder, alle acties (marketing, inkomende telefoons, bezoeken, opvolging na de bezoeken,....) ten allen tijde nauwkeurig op de voet.
Wettelijke documenten en biedingen (enkel voor verkoop) kunnen tevens gedownload worden via deze login.

We vinden het belangrijk dat u als “verkoper/verhuurder” bij elke stap betrokken wordt in het volledige gebeuren.
Geen maandelijkse brief of mail maar een “eigen login” waar men 24/24 via PC, tablet of gsm alle acties kan volgen.

Hierdoor garanderen we perfecte transparantie tussen u & het kantoor.

Uiteraard ben ik 7/7 bereikbaar om u zo goed mogelijk te woord te staan.
 

U wilt verkopen?

De geschikte koper vinden voor uw eigendom is onze specialisatie!

Een verkooptransactie is een veelzijdige procedure waarbij diverse zaken moeten geregeld worden. Dit gaat van het voorbereiden van de tekoopstelling van uw eigendom tot en met het afsluiten van onze uiteindelijke deal. Bij de verschillende facetten van deze samenwerking wordt met zorgvuldigheid de vereiste professionaliteit gehanteerd om uw verkoop tot een succesvolle transactie te leiden. U kunt alvast rekenen op meer dan 10 jaar ervaring.
 
We stellen alles in het werk, met de nodige passie en ambitie, voor een vlekkeloze lancering van uw eigendom om ons doel gestructureerd te bereiken.

Wij staan in voor:

  • marktconforme objectieve schatting
  • persoonlijke aanpak
  • een professionele fotoreportage
  • aanleg van een sterk aantrekkelijk verkoopdossier
  • wettelijke documenten aanvragen + juridische bijstand bieden
  • gerichte offline en online marketingcampagne om het maximaal aantal mensen te bereiken
  • bezoeken met geïnteresseerde kandidaat kopers
  • administratieve opvolging
  • afsluiten van de uiteindelijke transactie
  • opstellen compromis + het doorsturen van het ontwerp naar de uw notaris
  • wij zijn ALTIJD aanwezig bij akte + brengen de overzetting van de nutsoverdrachten (gas & elektrciteit en water) in orde
  • GEEN RESULTAAT = GEEN KOSTEN! (Geen aparte dossier of opstartkost)
 We begeleiden u vanaf het begin met de nodige juridische bijstand en papierwerk tot aan de notariële akte inclusief het overzetten de nutsoverdrachten naar de koper.

Bovendien beschikt elke eigenaar over een eigenaarslogin om via de website alle acties (marketing, inkomende telefoons, bezoeken, opvolging na de bezoeken,...) op de voet te volgen.
Op deze manier wordt er 100% transparantie gegarandeerd tussen u en het kantoor.

Zo geeft u uw eigendom zorgeloos uit handen.

U zal zeker en vast tevreden zijn over de samenwerking, de inzet & het resultaat!

U wilt verhuren?

De geschikte huurder vinden voor uw eigendom is onze specialisatie!

Dit vraagt namelijk enige wettelijke screening gebaseerd op de nodige ervaring. U kunt alvast rekenen op meer dan 10 jaar ervaring.

Na het uitvoeren van de grondige voorbereiding en het online brengen van de eigendom (met professionele foto’s) wordt een strikt online en offline marketingplan gevolgd om een breed publiek te bereiken.
Graag lichten we dit marketingplan persoonlijk aan u toe.
  
Een gedetailleerde vragenlijst dient onder andere ingevuld te worden door de kandidaat om een goed beeld te kunnen schetsen. Op verschillende wettelijke manieren bekijken we elke kandidatuur nauwkeuring.
Per kandidaat wordt een dossier aangemaakt.

Elke valabele kandidaat wordt aan de betrokken eigenaar voorgelegd. Op deze manier wordt de eigenaar nauw verbonden met de bezoeken en op dezelfde wijze krijgt iedereen de nodige vereiste feedback.

Indien er na minutieuze screening van de kandidaat een fijn goedgevoel overblijft, dan kan er in overleg met de verhuurder een gesprek op kantoor geregeld worden met alle betrokken partijen.

Deskundig advies wordt overgemaakt aan de eigenaar.

Na de juiste huurder gekoppeld te hebben aan de eigendom wordt een juridisch correcte en sluitende huurovereenkomst (CIB) opgesteld.
 
Zowel het huurcontract als de plaatsbeschrijving worden geregistreerd. De overzetting van de nutsoverdrachten (water gas & elektriciteit) naar de nieuwe bewoner(s) is tevens 
inbegrepen in ons dienstenpakket.

We regelen m.a.w. alles voor u en dit van a tot z.

Bovendien beschikt elke eigenaar over een eigenaarslogin om via de website alle acties (marketing, inkomende telefoons, bezoeken, opvolging na de bezoeken,....) op de voet te volgen.
Op deze manier wordt er 100% transparantie gegarandeerd tussen u en het kantoor.

Uiteraard ben ik 7/7 bereikbaar om u te woord te staan. 

Aan communicatie & vertrouwen wordt veel belang gehecht.

GEEN RESULTAAT = GEEN KOSTEN! (Geen aparte dossier of opstartkost)

Zo geeft u uw eigendom zorgeloos uit handen.

U zal zeker en vast tevreden zijn over de samenwerking, de inzet & het resultaat.
Wij gaan resoluut voor een lange-termijn-relatie met onze klanten!


Alles wordt in het werk gesteld om u als klant tevreden te stellen EN te houden.

Gratis schatting

De vraagprijs van een onroerend goed bepalen is geen exacte wetenschap. Een marktconforme schatting is wel de basis om een onroerend goed correct in de markt te brengen. Een te hoge vraagprijs kan kandidaat-kopers afschrikken. Een te lage prijs is een gemiste kans voor de verkopers. Het is van cruciaal belang om met een correcte prijs de eigendom in de markt te plaatsen.


U kan voor een correcte schatting steeds rekenen op meer dan 10 jaar betrouwbare ervaring
Er wordt aan iedereen steeds eerlijk advies meegedeeld zonder enige beïnvloeding van derden. 
 
Eerlijkheid & vertrouwen zijn bij elke zakelijke onderneming cruciale kernwoorden. Wij staan onvoorwaardelijke garant voor 100% welgemeend advies.

Onze schattingen worden grondig uitgewerkt inclussief het opvragen van de nodige documenten. Er worden verschillende zaken nauw bestudeerd om tot een marktconforme waardebepaling te komen.
We lichten u graag ons werkwijze toe in een persoonlijke gesprek.
 
Bij Deknudt Vastgoedkantoor kan u op elk moment een correcte en volledig vrijblijvende schatting aanvragen.

Wij komen met veel plezier bij u langs.

Deknudt Vastgoedkantoor

Schoolstraat 28
8540 Deerlijk
0497/63 61 61
info@deknudtvastgoedkantoor.be
 

Openingsuren

Maandag: op afspraak
Dinsdag: op afspraak - 14h-17h
Woensdag: 9h30-12h - namiddag op afspraak
Donderdag: op afspraak
Vrijdag: op afspraak
Zaterdag: 10h - 12h
Zondag: hele dag op afspraak

Ruime parkeermogelijkheid achter het kantoor.

Tot binnenkort,
Massimo Deknudt